fredag 17. april 2009

Så rart det ble!

I dag er det 2 dager siden jeg leverte masteroppgaven, en lettelse og befrielse av de sjeldne!
En kan si mye bra om data og internett og alt elekstronisk, men ingenting kan erstatte tryggheten av papir. Jeg har sjelden sovet bedre, enn etter jeg fikk trykt oppgaven og fikk den levert i 10 ekspemplar i papir. Når man har det på papir så er det så håndfast og ikke komer det plutselig bort i det store cyberspace, eller blir på mystisk vis endret eller slettet. Man må tross alt finne frem fyrstikkene og tenne på, om det skal skje noe riktig ille med papiret. 

Så nå som det er gjort, og jeg også har levert mitt bidrag til gruppeoppgaven i spesialpedagogikk, finner jeg meg selv fremdeles sittende foran dataskjermen, uten å egentlig ha noe å gjøre... En merkelig følelse. Hva skal jeg finne på nå?? 

... skal begynne med å vaske klær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar