mandag 20. april 2009

Vår i vinterland

I helgen ble det ikke gjort noe særlig foran datamaskinen, da det var strålende vær, og jeg og min kjære satt til og med på verandaen på våre to hagestoler og prøvde å bli brun i fjeset. Alt i alt var det en strålende lørdag! Jeg fikk også en master-gave av Franken min, en trådløs mighty mouse til macen, som jeg hadde ønsket meg :D

Så kom søndagen. Vårstemningen tok brått slutt, og vinter nummer fire, eller er det nummer fem, slo til for fullt, med full snøstorm. I dag snør det fremdeles, og vi har i løpet av de siste dagene fått 15 cm nysnø som ser ut til å bli liggende. Sjelden har vel skuffelsen vært større.
I morgen skal jeg en snartur til Oslo for å planlegge masterutstilling, satser på mer vårlig stemning der! 
Ellers er hodet fremdeles litt disfunksjonelt, har ikke helt kommet over skrivemodus, og i mangel på oppgaven å skrive på, går jeg mest å surrer dagen lang. Har fått lest noen få sider av spesialpedagogikkpensum, men ikke så veldig mye. Ganske lite egentlig... jaja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar