lørdag 11. april 2009

master å eskalerte bivirkninger...

Nå begynner for innlevering å nærme seg med stormskritt, 3 dager til oppgaven skal i trykken og 4 dager til den skal leveres. Jeg tror jeg er ferdig, men har den følelsen av at jeg ikke burde være det, lik følelsen når man reiser til utlandet med en følelse av å ha glemt noe, og akkurat når det er for seint å dra hjem igjen oppdager man at man har glemt av passet. Har aldri glemt passet mitt, min ser for meg at det er sikkert slik det føles. 
Dette resulterer altså i noen pinefulle siste dager, jeg bekymrer meg for at jeg skal komme til trykkeriet og det er noe feil med formatet jeg har lagret oppgaven i, at minnepennen ikke virker, at cd-platen med oppgaven er ulesbar, eller at det rett og slett skjer en eller annen form for krise på trykkeriet som gjør at de ikke kan trykke oppgaven min. Å så er jeg selvfølgelig redd for å stryke. Eller at jeg plutselig ikke finner eksamenskontoret. 

Så sitter jeg foran datamaskinen og stirrer på oppgaven, ute av stand til å gjøre noe som helst og frykter at jeg kommer til å stryke.
Summa summarum går de siste dagene med på søvnløse netter, trøtte dager, kvalme, hodepine og tap av matlyst, samt vekttap. 
Gleder meg til å bli ferdig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar